دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹

دوره دانش افزایی اساتید

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۹/۵/۱۳ | 
قابل توجه همکاران محترم هیئت علمی
 
با سلام

به استحضار می رساند دوره دانش افزایی اساتید( تعلیم و تربیت اسلامی سطح 2) با تدریس استاد محترم جناب آقای دکتر عبدالعظیم کریمی به صورت مجازی و براساس برنامه ذیل برگزار می شود:

یکشنبه 26 مردادماه از ساعت 8 الی 15
دوشنبه 27 مردادماه از ساعت 8 الی 15
سه شنبه 28 مردادماه از ساعت 15 الی 19

لذا از جنابعالی دعوت می شود در صورت تمایل به شرکت در دوره، حداکثر تا روز چهارشنبه 15 مرداد ماه ( ساعت 10 صبح) با مراجعه به سامانه ضیافت اندیشه اساتید نسبت به ثبت نام اقدام نمایند؛

لازم به ذکر است شرکت در دوره مذکور جهت ارتقاء و تبدیل وضعیت اساتید محترم حائز اهمیت می باشد.

شرکت در کلاس ها طی روزهای مذکور با مراجعه به سایت دانشکده رفاه، سامانه آموزش مجازی و لینک معاونت آموزشی امکان پذیر خواهد بود.
 
 
"روابط عمومی دانشکده رفاه"


دفعات مشاهده: 33 بار   |   دفعات چاپ: 6 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

اطلاعیه شماره 19 معاونت آموزشی

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۹/۴/۱۰ | 
اطلاعیه شماره  19    معاونت آموزشی
 
((این اطلاعیه به دانشجویانی که دروس تربیت بدنی  و ورزش را در نیمسال 982 اخذ نموده اند، اختصاص دارد.))
 
به اطلاع می رساند طبق مصوبات پیشین معاونت آموزشی، دانشکده رفاه تمام مقدمات لازم جهت برگزاری واحدهای تربیت بدنی و ورزش را  آماده کرده است، اما توجه به نکات ذیل کاملاً ضروری است:
  1. در مورد دروس تربیت بدنی و ورزش ، دانشجویان باید سه هفته در تابستان، هفته ای سه روز، روزی 4 ساعت در کلاس های 20 نفره جهت آمادگی جسمانی در سالن ورزشی حضور داشته و هفته چهارم برای امتحان حضور پیدا کنند. مسئولیت رفت و آمد و مسائل جانبی آن همچون بهداشت مسیر رفت و آمد با شخص دانشجو می باشد و دانشکده در این خصوص مسئولیتی ندارد.
  2. به جهت همراهی و همکاری با دانشجویان و حفظ سلامت آنان -با توجه به وضعیت بیماری کرونا در شرایط فعلی- و طبق مجوز وزارت علوم، دانشکده آمادگی برگزاری این واحد را به صورت غیرحضوری دارد تا دانشجویان ( به خصوص دانشجویان ترم آخر) ، بتوانند گذراندن این دروس را بدون مشکل طی کنند.
  • به جهت لزوم برنامه ریزی سریع تر، دانشجویان تا تاریخ   13 تیر 99 به لینک زیر مراجعه و نظر خود را اعلام نمایند.

دفعات مشاهده: 221 بار   |   دفعات چاپ: 5 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

اطلاعیه های مهم آموزشی امتحانات ۹۸۲

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۹/۳/۲۴ | 
اطلاعیه های مهم آموزشی امتحانات ۹۸۲
 
قابل توجه کلیه دانشجویان 

پیرو اطلاعیه های صادره قبلی ، به منظور راهنمایی شما عزیزان در برگزاری هرچه بهتر امتحانات نیمسال دوم موارد زیر به استحضار رسانده می شود . خواهشمند است با دقت به موارد زیر توجه بفرمایید:

۱- آزمون پایان نیمسال دوم 99-98 به صورت مجازی برگزار می گردد.
به منظور جلوگیری از برخی تداخلات امتحانی برای دانشجویان و اساتید محترم ، تاریخ و ساعت برخی از آزمون ها ، تغییر یافته است  لذا با بررسی کارت آزمون از تاریخ 20 خرداد 99 آخرین زمان برگزاری آزمون را دریافت نمایید. 
۲-  توصیه می گردد، با توجه به کارت آزمون ، واحدهای درسی خودرا بررسی نموده و در صورت هرگونه اختلاف، به اداره آموزش ، اعلام نمایید.  
۳- شیوه ارزشیابی و برگزاری امتحانات در این نیمسال با یکی یا تلفیقی از شیوه های: آنلاین تستی، آنلاین تشریحی، آنلاین شفاهی، تحویل پروژه یا کار تحقیقی، فعالیت و حضور مستمر کلاسی بنا بر صلاحدید اساتید محترم و مدیر محترم گروه می باشد . دانشجویان می بایست با توجه به نحوه آزمون که از طرف اساتید اعلام می شود، زیر ساختهای لازم را فراهم نمایند.
۴-به منظور دریافت کارت ورود به جلسه مراحل زیر را انجام دهید . 
نکات مهم : 1- مراجعه به آدرس www.refah.ac.ir
2- سامانه آموزشی 
3- منوی گزارش 
4- کارت ورود به جلسه ( فایل pdf ) دریافت شود . 
5- در صورت بدهی ، کارت ورود به جلسه بسته است . از منوی پرداخت آ نلاین  بدهی خود را واریز نمایید.
نکته 1 : برای شناسایی نام کاربری و رمز عبور ، توصیه می شود از رایانه استفاده شود . 
نکته 2 : نام کاربری شماره داشجویی و رمز عبور شماره شناسنامه ( بدون صفر ابتدایی ) می باشد . 
نکته 3 : زبان  کامپیوتر و تلفن همراه برای درج نام کاربری می بایست  انگلیسی باشد .

۵- با توجه به اینکه تعدادی از اساتید محترم در قالب Google form اقدام به برگزاری آزمون مجازی می نمایند لازم است جهت جلوگیری از اشکالات ورود به سیستم ، حتما یک حساب gmail برای خود داشته باشید . لذا در ساختن یک ایمیل در Gmail اقدام نمایید.
۶- کلیه قوانین آموزشی آزمون مجازی مطابق با آزمون حضوری می باشد . دانشجویان موظف می باشند در زمان های اعلام شده در کارت آزمون در امتحان حاضر شوند و شرایط برگزاری آزمون از قبیل سخت افزار های مورد نیاز ، اینترنت مطمئن و . . . فراهم آورند . 
در صورت غیبت در زمان آزمون مجازی  ، مطابق با غیبت در زمان آزمون حضوری حذف درس صورت گیرد.

۷- به اطلاع دانشجویانی که تا کنون بدهی شهریه خود را تسویه ننموده اندمی رساند ،در صورت عدم پرداخت تا روز شنبه۲۴ خرداد ، اقدامات قانونی  در خصوص عدم مجوز حضور در امتحانات ،دریافت نمره و نیز محدودیت در خدمات آموزشی دانشکده، انجام خواهد پذیرفت . 
لطفانسبت به  تسویه بدهی و تعیین تکلیف در موعد مقرراقدام نمایید.  .

۸- به اطلاع کلیه دانشجویان می رساند ، آزمونهای پایانی طبق ضوابط مشخص شده از طرف استاد محترم و در زمان مقرر اعلام شده از طرف آموزش برگزار می گردد.
 لذا لازم است بسترهای مورد نیاز برای هر آزمون ،مطابق چارچوبی که از طرف استاد تعیین گردیده ، فراهم شود. در صورتیکه دانشجو در زمان مقرر موفق به شرکت در آزمون نگردد، هیچگونه تعهدی از طرف آموزش و استاد برای برگزاری آزمون مجدد وجود ندارد.
 
معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده رفاه

دفعات مشاهده: 231 بار   |   دفعات چاپ: 19 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

اطلاعیه بسیار مهم آموزشی

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۹/۳/۱۱ | 
اطلاعیه شماره 6 معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی

 
به نام خدا
 
با آرزوی سلامتی برای تمامی استادان، دانشجویان و همکارن دانشکده رفاه  و سپاس از همراهی بی دریغشان، مصوبات شورای آموزشی برای ادامه کلاس های نیم سال جاری تا پایان کلاس ها و تاریخ امتحانات به استحضار می رسد:
 
  1. تاریخ های پایان کلاس ها و امتحانات دروس نظری:
  • پایان کلاس های دروس نظری دانشکده 15 خرداد 99خواهد بود.
  • بازه امتحانات از 24 خرداد لغایت 12 تیر ماه 99می باشد.
  • پس از بررسی های فراوان درخصوص نحوه برگزاری آزمون پایان ترم دانشکده، به سبب حفظ سلامتی دانشجویان و اساتید محترم مقرر گردید، آزمون پایان نیمسال دوم 99-98 به صورت مجازی برگزار گردد.
  • برگزاری امتحانات مذکور با یکی یا تلفیقی از شیوه های: آنلاین تستی، آنلاین تشریحی، آنلاین شفاهی، تحویل پروژه یا کار تحقیقی، فعالیت و حضور مستمر کلاسی باشد . روش های مذکور با هماهنگی دانشجو و استاد و گروه مربوطه در اسرع وقت مشخص و توسط گروه به دانشجویان ابلاغ خواهد شد.
  • تحویل نمره امتحانی نیز دو هفته پس از برگزاری امتحان تعیین شد.
آزمون های مجازی بر اساس زمانبندی آزمون های حضوری برگزار می گردد.

-         ممکن است تغییرات اندکی در تاریخ و یا زمان برگزاری آزمون داده شود که از طریق کارت آزمون و اطلاعیه های صادره از آن مطلع شوید .

-         به منظور توجه و مساعدت به مشکلات مطرح شده دانشجویان در جلسه پرسمان دانشجویی با مسئولین دانشکده،  حداکثر تا 20 خرداد فرصت تسویه حساب مالی داده خواهد شد . در صورت داشتن بدهی ، امکان دسترسی به کارت آزمون وجود ندارد و پس از آن اساتید محترم دسترسی به ورود نمره برای دانشجویان را نخواهند داشت . لذا تسویه حساب مالی در این خصوص بسیار ضروری است .

-         در پایان به دانشجویان توصیه می گردد عمیقاً در فرصت داده شده با مطالعه کافی ، تلاش خود را در گذراندن این نیمسال تحصیلی به کار ببندند و به اطلاعیه های بعدی توجه نمایند. 

 

2-    دروس عملی آزمایشگاهی و  کارگاهی:

دروس عملی ارائه شده در نیمسال دوم 99-98، به صورت حضوری از تاریخ شنبه 14 تیر لغایت 15 مرداد ، به مدت یک ماه و به صورت فشرده  برگزار می گردد. البته ذ=در این خصوص دانشکده ، تابع دستورالعمل های وزارت علوم و ستاد کرونا خواهد بود.

 

 

 

  3-شرایط مهم ورود به دانشکده
 

پرینت گواهی سلامت از سامانه وزارت بهداشت و ارایه به همکاران حراست دانشگاه هنگام ورود و همراه داشتن ماسک و دستکش ضروری می باشد .

 

4-    ترم تابستان 99-98 :  

با هدف کمک به دانشجویانی که احتمالأ نیاز به گذراندن تعدادی دروس عمومی برای فراغت از تحصیل دارند، ترم تابستان به صورت مجازی و یا حضوری بعد از پایان امتحانات در تابستان برگزار خواهد شد که اطلاعات کامل آن در تیرماه ابلاغ خواهد شد.

 

سلامت، موفق، پاینده و افتخار آفرین باشید

 

معاونت آموزشی

99/3/10 


دفعات مشاهده: 275 بار   |   دفعات چاپ: 20 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

اطلاعیه شماره ۱ امتحانات ۹۸۲

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۹/۳/۱ | 
اطلاعیه شماره ۱ امتحانات ۹۸۲
 
 قابل توجه دانشجویان گرامی
با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات 
پیرامون موضوع آزمون های پایان نیمسال به اطلاع می رساند که دانشکده رفاه تابع آئین نامه ها و دستورالعمل های وزارت علوم می باشد.  در این راستا منتظر تصمیم گیری  ستاد ملی کرونا (احتمالا تا 17 خرداد ماه)  در خصوص نحوه  برگزاری امتحانات پایان ترم می باشیم.در صورت بهبود شرایط، امتحانات پایان ترم به صورت حضوری برگزار خواهد شد که در این زمینه جهت ایجاد شرایط و بسترهای لازم جلسات متعدد در دانشکده برگزار شده و تمام جوانب امر مورد بررسی قرار گرفته است. اما با این حال در صورت اطلاعیه های بعدی وزارت علوم ناظر  به وخامت شرایط و احتمال خطر،  امتحانات به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد چرا که صحت و سلامت شما دانشجویان عزیز برای مسئولین دانشکده از هر امری ضروری تر و مهم تر می باشد
 در ضمن  لازم می دانم بخشی از تلاش های دلسوزانه و متعهدانه اولیای امور در دانشکده را ذکر کنم: با آغاز غیر قابل باور ویروس کرونا که یکی از دوره های دشوار را  برای مردم و جامعه عزیزمان و همچنین دانشکده رقم زد، بلافاصله جلسات متعدد برای برنامه ریزی آموزشی شروع شد. در حالی که بسیاری از مراکز آموزشی منتظر بهبود شرایط بودند.
از هفته دوم عید کار فشرده مدیران محترم گروه  و همکاران دانشکده به صورت شبانه روزی آغاز شد تا مبادا آموزش شما عزیزان دچار وقفه شود. دوره های فشرده آموزشی در روز های تعطیل، آماده سازی بسترهای لازم آموزش مجازی، بخشی از این تلاش ها بود، به طوری که در ۱۶ فروردین کلاس ها تشکیل شد؛ دفاعیه های مجازی مقطع ارشد برگزار گردید، فعالیت انجمن ها و کانون ها آغاز شد و حاصل آن نشست های ارزشمند علمی در گروه‌های مختلف بود.
 برای تسهیل امور تصمیماتی هم در شورای آموزشی اتخاذ شد؛ از جمله برگزاری دروس عملی ،کارگاهی و تربیت بدنی در فصل تابستان. افزایش آزمون معرفی به استاد به چهار عنوان درسی و افزایش امکان حذف اضطراری تا چهار عنوان درسی،
در پایان متذکر می شوبم مسئولان و همکاران دانشکده تلاش کردند علیرغم همه این دشواری ها (که همه از ابعاد آن مطلع هستیم) از تمام فرصت‌ها و زمینه ها استفاده کرده تا به اجرا و بهبود فرآیندهای آموزشی و فرهنگی دانشکده به بهترین شکل ممکن مدد رسانند.
 

دفعات مشاهده: 289 بار   |   دفعات چاپ: 20 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

پیام مدیر عامل محترم بنیاد فرهنگی رفاه به مناسبت روز معلم

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۹/۲/۱۲ | 
🍃✨*پیام مدیر عامل محترم بنیاد فرهنگی رفاه –اردیبهشت 1399*✨🍃

جناب دکتر باهنر روز معلم را خدمت همه همکاران گرامی تبریک و تهنیت عرض نمودند و در ادامه فرمودند :
ما مدتی است که در شرایط خاص در مقطع تاریخی ویژه ای قرار داریم. با توجه به اتفاقاتی که در طول این دو سه ماه گذشته در کشور ما رخ داده تجربیات جدیدی را کسب کردیم که این تجربیات در گذشته به هیچ وجه وجود نداشته و شاید در آینده هم اتفاق نیفتد. تعطیل شدن مدارس و دانشگاه ها سبب شد که سیاست های جدیدی در کلیه مجموعه های آموزشی اتخاذ بشود. خوشبختانه مدارس و دانشکده رفاه در این مسیر پیشگام شدند و امروز کلیه آموزشهای ما از دبستان، دبیرستان، مقطع کارشناسی و ارشد دانشکده رفاه بصورت برخط و آنلاین انجام میشود. نرم افزاری که انتخاب شد برای این آموزشها به نام ادوبی کانکت Adobe Connect ، خوشبختانه مورد استقبال همکاران گرامی، اولیاء و دانش آموزان قرار گرفت. از دبستان دوره 2 تا پایان دوره ارشد، تمامی آموزشها مطابق برنامه درسی هفتگی به صورت برخط صورت می پذیرد. این تجربیات، تجربیات باارزشی است. به نظر می رسد که همه ما در این مقطع تاریخی حساس باید این تجربیات را مکتوب کنیم که خودمان حفظ کنیم و بعد از گذشت این دوران برای آینده آنها را منتشر کنیم. خیلی مناسب است که معاونت آموزشی بنیاد، مدیریت پژوهشی دانشکده، برنامه ای داشته باشند برای چاپ و انتشار مجموعه مقالاتی تحت عنوان آموزش در بحران سخت کرونا، که این تجربیات برای آینده بماند و حتی در سطح کشور مورد استفاده قرار بگیرد. 
طبیعتاً ما در این ایام با چالش هایی نیز مواجه بوده ایم. جناب دکنر باهنر به دو چالش مهم در این رابطه اشاره فرمودند :‌
نخستین آنها موضوع بازخورد درآموزش و تعلیم و تربیت . می دانیم که بازخورد بین مربی و متربی بین معلم و شاگرد، استاد و دانشجو، فوق العاده در بالا بردن کیفیت آموزش اهمیت دارد. دبیر یا استادی که دانش آموز و دانشجوی خود را چشم در چشم می بیند و یا رو در رو با او صحبت می کند و بازخوردهایی میگیرد و براساس آن بازخوردها طرح درس خود را تدبیر خواهد کرد و شاید بارها آن را فی الوداعه تغییر بدهد الان با شرایطی مواجه است که نمی داند مخاطب وی در چه شرایطی قرار دارد و چه بازخوردی به او می دهد. لذا، آموزش برخلاف آنچه که بعضی از ما تصور می کنیم بسیار سخت تر از دوره ای که ما آموزشهای رودر رو داشتیم شده است که این موضوع چالش هایی است که باید به آنها بیاندیشیم. 
ایشان در ادامه به چالش دوم اشاره کردند که موضوع آن، آزمون ها می باشد.  ما اصطلاحا در آزمون آزمون های غیرحضوری قرار داریم. تا به اینجا خوشبختانه کار آموزش های ما با فراز و نشیب هایی که داشته است به صورت غیرحضوری انجام شده است. اما در مورد اینکه چگونه ما آزمون ها را بصورت غیرحضوری بتوانیم برگزار کنیم فرضیه های مختلف و تجربیات گوناگونی وجود دارد که کدامیک از آنها را انتخاب کنیم. چگونه متناسب با شرایط مدرسه یا دانشگاه آنها را تدبیر کنیم موضوعی است که الان ما درگیر آن هستیم و شاید این مسأله تبدیل به مشکل بشود. بنابراین همه ما باید به این دو چالش بخصوص چالش دوم فکر کنیم و انشاالله تا زمان برگزاری آزمون ها به راه حل مناسبی دست پیدا کنیم. ایشان در پایان، گرامیداشت هفته و روز معلم را به همکاران عزیز تبریک و تهنیت عرض نمودند. هرچند علاقمند بودیم همچون سالهای گذشته حضوری در خدمت شما بزرگواران می بودیم . و از شما تشکر، سپاس و قدردانی می کردیم . منتها به سبب شرایط بوجود آمده این امکان میسر نشد و این حداقل را از بنده و مدیران بنیاد ، هیأت مدیره بنیاد، رئیس هیأت مدیره و هیأت امنای بنیاد بپذیرید. از همه شما عزیزان که در این دوران سخت درگیر کار آموزش غیرحضوری حتی تا دیروقت بوده اید تشکر و قدردانی می نمایم. 

*روابط عمومی بنیاد فرهنگی رفاه*

دفعات مشاهده: 238 بار   |   دفعات چاپ: 19 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

پیام ریاست محترم دانشکده رفاه به مناسبت روز معلم

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۹/۲/۱۲ | 
پیام ریاست محترم دانشکده به مناسبت روز معلم
 
🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺
با سلام و احترام
با آرزوی قبولی طاعات و عبادات 
ضمن بزرگداشت یاد و خاطره استاد مطهری، نمونه کامل و راستین یک معلم انسان ساز؛ 
روز معلم را به شما استادان ارجمند تبریک عرض می کنم.  زحمات و تلاش های خالصانه شما گرامیان را در عرصه تعلیم و تربیت ارج می نهم. و از خداوند متعال روزگاری سرشار از آرامش و معنویت خواستارم.
ارادتمند طاهری پور
۱۲/اردیبهشت/۱۳۹۹
💐💐💐💐💐💐💐💐
 

دفعات مشاهده: 254 بار   |   دفعات چاپ: 24 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

کلاس حدیث خوانی اصول کافی

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۹/۱/۲۵ | 

یا ابا صالح المهدی ادرکنی 

 
سلام علیکم 

همزمان با اعیاد شعبانیه و تجلی نور دوازدهمین اختر اسمان امامت و ولایت حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف ریزه خوار احادیث اهل بیت عصمت و طهارت خواهیم بود
بدینوسیله به اطلاع دانشجویان علاقمند به معارف نورانی اهل بیت میرساند از تاریخ سه شنبه ١٩ فروردین ماه و همزمان با ایام با سعادت ولادت آخرین سلاله امامت و 
ولایت  کلاس حدیث خوانی اصول کافی  کتاب حجت آغاز میشود 

از دانشجویان علاقمند به شرکت در این کلاس دعوت میگردد روزهای سه شنبه ساعت١۶-١٨ در جلسه مجازی حدیث خوانی حضور بهم رسانند.


آدرس جلسه:
                سامانه آموزش مجازی دانشکده رفاه لینک جلسات جلسه حدیث خوانی

 
امید که با تاسی از فرمایشات معصومین علیهم السلام ره رو راهشان باشیم

دفعات مشاهده: 319 بار   |   دفعات چاپ: 33 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

اطلاعیه شماره ( 3 ) معاونت فرهنگی – دانشجویی دانشکده رفاه

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۹/۱/۲۵ | 
 
 
اطلاعیه شماره ( 3 )
معاونت فرهنگی دانشجویی
 دانشکده رفاه

 
 باعرض سلام و احترام
 
     به اطلاع کلیه دانشجویان می­رساند با توجه به استمرار شرایط بحرانی و به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و تعطیلی دانشگاه­ها فعالیت های انجمن ها/کانون ها به شرح ذیل برقرار می باشد:
 
  1. تشکیل گروه مجازی با عنوان "دبیران انجمن های علمی" با حضور کلیه دبیران و اساتید مشاور هر انجمن زیر نظر معاونت فرهنگی-دانشجویی .
  2. تشکیل گروه های مجازی به تفکیک هر رشته با حضور اعضا و اساتید مشاور هر انجمن زیر نظر معاونت فرهنگی-دانشجویی .
  3. کلیه انجمن ها تا پایان ماه مبارک رمضان برگزاری یک فعالیت به صورت مجازی را خواهند داشت.
  4. از جمله فعالیتهای انجمنهای علمی معرفی کتاب به همراه خلاصه کوتاهی از آن در چهارشنبه هر هفته می باشد.
  5. کانون انتظار فعالیت خود را آغاز کرده و هر هفته روزهای سه شنبه مطالبی پیرامون مهدویت در کانال دانشکده منتشر می نماید.
  6. 4 کانون ادب و هنر، رسانه، قرآن و عترت و ورزش نیز کانال های خود را به تفکیک ایجاد نموده اند و به زودی شروع به فعالیت خواهند کرد .

در صورت هرگونه سؤال لطفاً در روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه از ساعت 14 الی 18 با خانم حسینیان به شماره 09361562839 تماس حاصل نمائید .

سایر فعالیت های انجمن های علمی/کانون ها متعاقباً اعلام خواهد شد .

 
با آرزوی سلامتی و تندرستی برای شما
دانشجویان گرامی         
 
معاونت فرهنگی دانشجویی    
دانشکده رفاه            

دفعات مشاهده: 409 بار   |   دفعات چاپ: 17 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

اطلاعیه شماره ( 2 ) معاونت فرهنگی – دانشجویی دانشکده رفاه

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۹/۱/۲۵ | 
اطلاعیه شماره ( 2 )
معاونت فرهنگی دانشجویی
 دانشکده رفاه
 
 
 باعرض سلام و احترام
 
     به اطلاع کلیه دانشجویان می­رساند با توجه به استمرار شرایط بحرانی و به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و تعطیلی دانشگاه­ها صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم و تحقیقات تدابیر ذیل را در راستای کمک به دانشجویان و حمایت از دانش آموختگان اتخاذ کرده است:
 
  1. سررسید تسهیلات دانشجویی دانش آموختگان از ابتدای اسفند ماه 1398 تا پایان اردیبهشت ماه 1399 به مدت 3 ماه تمدید    می­شود
  2. به منظور رفاه حال دانشجویان مهلت ثبت نام وام های دانشجویی که قبلاً تا پایان فروردین ماه 1399 تمدید شده بود، مجدداً تا          15 اردیبهشت ماه 99 تمدید می­شود.
مراحل و شرایط ثبت و دریافت وام دانشجویی صندوق رفاه :

1. 
ورود به سامانه swf.ir فقط با مرورگر اینترنت اکسپلورر و با سیستم کامپیوتر .
2. 
ورود به بخش پورتال دانشجویی
3. 
تشکیل پرونده(مختص دانشجویانی که اولین ترم دریافت وامشان می باشد).
4. 
پس از تایید از سوی دانشکده ، مجدد ورود به پورتال دانشجویی سپس ورود به پورتال فاز ۲ و ثبت درخواست وام .
5. 
پس از تایید درخواست توسط دانشکده و اطلاع رسانی، مراجعه شود به شعبه انتخابی بانک قرض الحسنه مهر ایران به همراه ضامن جهت افتتاح حساب.


لازم به ذکر است ؛
  • کلیه اطلاعات شخص باید با اطلاعات ثبت احوال همخوانی داشته باشد .
  • دانشجویانی که قبلاً وام دریافت نموده اند فقط با ورود به پورتال فاز ۲، ثبت درخواست وام را انجام دهند .
  • سقف مبلغ وام برای دانشجویان مقطع کارشناسی ۷۵۰۰۰۰ تومان و برای مقطع ارشد ۱۵۰۰۰۰۰ تومان می باشد.
  • دریافت وام فقط منوط به انجام دقیق و به موقع کلیه مراحل فوق می باشد .
  • در صورت هرگونه سؤال لطفاً در روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه از ساعت 14 الی 18 با خانم حسینیان به شماره 09361562839 تماس حاصل نمائید .
 
 سایر اخبار و اطلاعیه های مربوط به وام های دانشجویی صندوق رفاه متعاقباً به آگاهی شما عزیزان خواهد رسید.
             
 
با آرزوی سلامتی و تندرستی برای شما
دانشجویان گرامی         
 
معاونت فرهنگی دانشجویی    
دانشکده رفاه            

دفعات مشاهده: 366 بار   |   دفعات چاپ: 13 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

اطلاعیه شماره ( ١ ) معاونت فرهنگی – دانشجویی دانشکده رفاه

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۹/۱/۲۵ | 
اطلاعیه شماره ( ١ )
معاونت فرهنگی دانشجویی
 دانشکده رفاه
 
 
 باعرض سلام و احترام
 
      به اطلاع کلیه دانشجویان می رساند با توجه به استمرار شرایط بحرانی و به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و با تأکید بر عدم مراجعه حضوری به دانشکده. معاونت دانشجویی و فرهنگی به منظور ارائه خدمات به دانشجویان دانشکده رفاه این امکان را فراهم کرده است تا دانشجویان بتوانند در روز های هفته از خدمات مربوط به امور مشاوره و روانشناسی از طریق تماس تلفنی بهره­مند گردند برنامه مشاوران دانشکده در طول هفته به شرح ذیل می باشد؛
 
  • سرکار خانم دکتر زند کریمی:
چهارشنبه ها از ساعت ١٥-١٣
 
  • سرکار خانم دکتر دیبا:
دوشنبه ها از ساعت  ٢٠- ١٨
 
 
  • سرکار خانم دکتر اله داد:
دوشنبه ها از ساعت   ١٣-١١
 
  • سرکار خانم دکتر دهدست:
پنج شنبه ها از ساعت  16-14
 
  • جناب اقای دکتر جعفری :
یکشنبه ها از ساعت ١٧:٣٠-١٥:٣٠
 
  1. لازم به ذکر است که برخی از آزمون های روانشناسی و مشاوره های مربوط به آن نیز به طور غیر حضوری انجام خواهد گرفت.
  2. خواهشمند است جهت انجام هرگونه خدمات مشاوره ای در روزهای کاری یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه و پنج شنبه از ساعت 9 الی 13 با سرکار خانم محمدزاده به شماره 09057786499  تماس حاصل نمایید.
 
سایر اقدامات این معاونت متعاقباً به آگاهی شما عزیزان خواهد رسید.
             
 
با آرزوی سلامتی و تندرستی برای شما
دانشجویان گرامی         
 
معاونت فرهنگی دانشجویی    

دفعات مشاهده: 362 بار   |   دفعات چاپ: 16 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

جلسه دفاعیه پایان نامه کارشناسی ارشد

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۹/۱/۲۴ | 
جلسه دفاعیه پایان نامه کارشناسی ارشد

رشته  : مشاوره خانواده
 

دانشجو:  فروزان عبدی
 
 
 
عنوان:" تاثیر بازی دیالکتیکی بر خودپنداره و پرخاشگری کودکان کار "

 

استاد راهنما: سرکار خانم دکتر مریم دیبا
 
 
استاد مشاور: جناب آقای دکتر میرسعید جعفری

 زمان: دوشنبه مورخ 25/1/99  ساعت   16

شیوه  برگزاری به صورت مجازی می باشد

1. وارد لینک  lms.refah.ac.ir  شوید

2. از قسمت جلسات بخش جلسات دفاعیه پایان نامه های  کارشناسی ارشد را انتخاب نمایید.

3. به عنوان guest با نام خود   وارد شوید.


تذکر: امکان ورود از ساعت شروع دفاعیه می باشد.
 
حضور علاقه مندان و دانشجویان بلامانع می باشد.                                                                               

دفعات مشاهده: 318 بار   |   دفعات چاپ: 25 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

جلسه دفاعیه پایان نامه کارشناسی ارشد

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۹/۱/۲۴ | 
جلسه دفاعیه پایان نامه کارشناسی ارشد



رشته  : مشاوره خانواده


دانشجو:  فاطمه مهدوی زاده


 
عنوان:" اثربخشی آموزش گروهی نظریه انتخاب بر تاب آوری و عزت نفس کودکان کار "


 
استاد راهنما: سرکار خانم دکتر مریم دیبا

 
استاد مشاور: جناب آقای دکتر میرسعید جعفری
 
 
 زمان: سه شنبه مورخ 26/1/99  ساعت   10


شیوه  برگزاری به صورت مجازی می باشد


1. وارد لینک  lms.refah.ac.ir  شوید

2. از قسمت جلسات بخش جلسات دفاعیه پایان نامه های  کارشناسی ارشد را انتخاب نمایید.

3. به عنوان guest با نام خود   وارد شوید.


تذکر: امکان ورود از ساعت شروع دفاعیه می باشد.
 
حضور علاقه مندان و دانشجویان بلامانع می باشد.                                                                            

 

دفعات مشاهده: 323 بار   |   دفعات چاپ: 11 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

اطلاعیه شماره 4 معاونت آموزشی ویژه مدرسان

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۹/۱/۲۴ | 
اطلاعیه شماره 4 معاونت آموزشی ویژه مدرسان
 

ضمن تشکر از همکاری مدیران محترم گروه های آموزشی و مدرسان محترم درخصوص برگزاری آموزش مجازی، موارد ذیل را به اطلاع می رساند:

1. تا تاریخ 99/3/16 (پایان هفته شانزدهم) لازمست تعداد 16 هفته آموزشی کلاس برگزار گردد. ( در دروس یک جلسه در هفته، 16 جلسه و در دروس دو جلسه در هفته 32 جلسه کلاس باید برگزار گردد.)

2. با توجه به اینکه عملا کلاس های غیرحضوری در بهترین حالت، کیفیتی برابر 60 تا 70 درصد کلاس های حضوری دارند، لذا در دروسی که تعداد جلسات برگزاری آنها زیر 16 جلسه در دروس یک جلسه ای و 32 جلسه ای در دروس دوجلسه ای باشند امکان صدور مجوز برای برگزاری امتحان پایان ترم نمی باشد.

3. لازم است مدرسانی که نیاز به برگزاری جلسه جبرانی دارند، با هماهنگی آموزش و مدیر محترم گروه نسبت به برگزاری کلاس های جبرانی اقدام نمایند.

4. مدرسانی که در اسفندماه از طرق مختلف جلسات خود را برگزار نموده اند لازمست گزارش تدریس و تعداد جلسات خود را به مدیر گروه مربوطه اطلاع دهند.

5. خواهشمند است مدیران محترم گروه تا تاریخ 28 فروردین 1399 ساعت 12 ظهر، گزارش تعداد جلسات مورد تایید برگزار شده ( حداکثر 3 جلسه ) در اسفندماه مدرسان گروه خود را به تفکیک به معاون آموزشی گزارش نمایند.

6. در هفته دهم آموزشی، اداره آموزش گزارش تعداد کلاس های برگزار شده  و تعداد کلاس مورد نیاز به برگزاری تا پایان نیمسال 982 را گزارش خواهد نمود.


در پایان از همه مدیران محترم گروه های آموزشی  و مدرسان مربوطه درخواست می گردد نسبت به اجرای مفاد این اطلاعیه ما را یاری رسانند.

دفعات مشاهده: 253 بار   |   دفعات چاپ: 17 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

جلسه دفاعیه پایان نامه کارشناسی ارشد

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۹/۱/۲۴ | 
جلسه دفاعیه پایان نامه کارشناسی ارشد



رشته  : مشاوره خانواده


دانشجو:  راحله نوروزی بقا


 
عنوان:" اثربخشی آموزش گروهی ذهن آگاهی شناختی برعملکرد و انگیزه تحصیلی دانش آموزان دختر در معرض اعتیاد به اینترنت"


 
استاد راهنما: سرکار خانم دکتر مریم دیبا

 
استاد مشاور: سرکار خانم دکتر صالحه پیریایی


 زمان: پنجشنبه مورخ 28/1/99  ساعت   10


شیوه  برگزاری به صورت مجازی می باشد


1. وارد لینک  lms.refah.ac.ir  شوید

2. از قسمت جلسات بخش جلسات دفاعیه پایان نامه های  کارشناسی ارشد را انتخاب نمایید.

3. به عنوان guest با نام خود   وارد شوید.


تذکر: امکان ورود از ساعت شروع دفاعیه می باشد
 
حضور علاقه مندان و دانشجویان بلامانع می باشد.                                                                                                                     

دفعات مشاهده: 244 بار   |   دفعات چاپ: 12 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

جلسه دفاعیه پایان نامه کارشناسی ارشد

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۹/۱/۲۴ | 
جلسه دفاعیه پایان نامه کارشناسی ارشد

 
رشته  : مشاوره خانواده


دانشجو:  بشری  دورودیان
 

 
عنوان:" نقش واسطه ای نگرش های مذهبی در رابطه صفات شخصیتی و گرایش به پیمان شکنی؛ طراحی و آزمودن مدل"
 

 
استاد راهنما: جناب آقای دکتر جواد  خدادادی
 
 
استاد مشاور: سرکار خانم دکتر صالحه پیریایی


 زمان: پنجشنبه مورخ 28/1/99  ساعت   13:30

 
شیوه  برگزاری به صورت مجازی می باشد


1. وارد لینک  lms.refah.ac.ir  شوید

2. از قسمت جلسات بخش جلسات دفاعیه پایان نامه های  کارشناسی ارشد را انتخاب نمایید.

3. به عنوان guest با نام خود   وارد شوید.


تذکر: امکان ورود از ساعت شروع دفاعیه می باشد
حضور علاقه مندان و دانشجویان بلامانع می باشد.                                                                                                                           
 

دفعات مشاهده: 237 بار   |   دفعات چاپ: 20 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

اطلاعیه شورای 2 معاونت آموزشی دانشکده رفاه ویژه دانشجویان

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۹/۱/۲۲ | 
اطلاعیه شورای 2 معاونت آموزشی دانشکده رفاه ویژه دانشجویان

99/1/13

نحوه ورود به سیستم آموزش مجازی دانشکده رفاه

دانشجویان جهت ورود به سیستم مجازی دانشکده باید گامهای زیر را به ترتیب عمل نمایند:

1.از طریق مرورگر خود وارد لینک lms.refah.ac.ir  بشوید.
2.در قسمت دانلودها، نرم افزار Adobe Connect را بر اساس دستگاه و سیستم عامل آن انتخاب و دانلود کنید.
تذکر: برای استفاده بهتر از کلاسها و امکان تعامل بیشتر توصیه به استفاده از کامپیوتر های لب تاپ یا دسکتاپ به همراه هدست می باشد. درصورت استفاده از موبایل یا تبلت، نیاز به استفاده از هندز فری می باشد.

3. در قسمت دانلودها، نرم افزار کیبورد فارسی را برای سیستم ویندوز کامپیوتر دانلود نمایید.
4. در قسمت کلاسها، وارد گروه آموزشی خود شده و کلاس خود را بر اساس زمان حضوری خود یافته و روی آن کلیک کنید.
5. در قسمت ورود شناسه کاربری (username) و کلمه عبور (password) شماره دانشجویی خود را وارد نمایید تا امکان ورود به کلاس را پیدا کنید.
6. در صورت قطعی و یا خارج شدن از کلاس مجددا باروش فوق می توانید وارد شوید.

7. در قسمت آموزش lms.refah.ac.ir  می توانید از فیلمهای آموزشی کار با سیستم استفاده کنید.

تذکر مهم: در کلاسهای تعاملی و تصویری، لازم است دانشجویان رعایت حجاب اسلامی و شئون دانشجویی را داشته باشند.

بدیهی است در ابتدای شروع کار با مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری متنابهی روبرو شویم که همکاران ما در صدد رفع به موقع آن خواهند بود و تحمل ، صبر و همکاری شما این مشکلات را به حداقل خواهد رساند.
 

دفعات مشاهده: 386 بار   |   دفعات چاپ: 60 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

جلسه دفاعیه پایان نامه کارشناسی ارشد

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۹/۱/۲۰ | 

جلسه دفاعیه پایان نامه کارشناسی ارشد


 
رشته:  مشاوره خانواده


دانشجو:  فرزانه سادات رضوی



عنوان:

اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت با خود بر اساس تنهایی و سازگاری اجتماعی کودکان کار شهر تهران




استاد راهنما:    جناب آقای دکتر میرسعید جعفری


استاد مشاور:   سرکار خانم دکتر رضوان اله داد


زمان:    پنجشنبه مورخ 99/1/21 ساعت 13:30



 
شیوه برگزاری به صورت مجازی می باشد

1. وارد لینک lms.refah.ac.ir شوید

2. از قسمت جلسات، بخش جلسات دفاعیه پایان نامه های کارشناسی ارشد را انتخاب نمایید

3. به عنوان gust  با نام خود وارد شوید

تذکر: امکان ورود از ساعت شروع دفاعیه می باشد


 
   حضور علاقمندان و انشجویان بلامانع می باشد                                         

دفعات مشاهده: 241 بار   |   دفعات چاپ: 17 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

کلاس حدیث خوانی اصول کافی

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۹/۱/۱۹ | 
یا ابا صالح المهدی ادرکنی 
 
سلام علیکم 

همزمان با اعیاد شعبانیه و تجلی نور دوازدهمین اختر اسمان امامت و ولایت حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، ریزه خوار احادیث اهل بیت عصمت و طهارت خواهیم بود.

بدینوسیله به اطلاع دانشجویان علاقمند به معارف نورانی اهل بیت میرساند، از تاریخ سه شنبه ١٩ فروردین ماه و همزمان با ایام با سعادت ولادت آخرین سلاله امامت و 
ولایت کلاس حدیث خوانی اصول کافی کتاب حجت آغاز میشود.

از دانشجویان علاقمند به شرکت در این کلاس دعوت میگردد روزهای سه شنبه ساعت ١۶-١٨ در جلسه مجازی حدیث خوانی حضور بهم رسانند.

آدرس جلسه:
سامانه مجازی دانشکده رفاه از قسمت جلسات لینک جلسه معاونت آموزشی را انتخاب و با عنوان مهمان وارد شوید.

امید که با تاسی از فرمایشات معصومین علیهم السلام رهرو راهشان باشیم ان شاالله.

دفعات مشاهده: 193 بار   |   دفعات چاپ: 7 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

تغییر ساعت شروع کلاس های بعدازظهر

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۹/۱/۱۸ | 
تغییر ساعت شروع کلاس های بعدازظهر

با توجه به تغییر ساعت اذان ظهر، ساعت کلاس های بعد از ظهر با 30 دقیقه تاخیر راس ساعت 13.30 برگزار می شود.
کلاس ساعت دوم بعد از ظهر نیز، ساعت 15.30 برگزار می شود .

دفعات مشاهده: 221 بار   |   دفعات چاپ: 23 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر