معاونت فرهنگی دانشجویی دانشکده رفاه برگزار میکند:
پویش «من حسین(ع) را اینگونه میشناسم…»
از تمامی دانشجویان دعوت میشود آثار خود را در قالبهای زیر
موشنگرافی و کلیپ
پادکست
دلنوشته
عکس
به شناسه زیر در پیامرسان بله ارسال نمایند:

tjafarpour
دفعات مشاهده: 43 بار |
دفعات چاپ: 4 بار |
دفعات ارسال به دیگران: 0 بار |
0 نظر