اعضای هیئت علمی
مدیران گروه
رشته های تحصیلی
مرکز خدمات مشاوره
ارتباط با ریاست دانشکده
EN
|
دانشکده غیر دولتی -غیرانتفاعی رفاه
(ویژه خواهران)
صفحه اصلی
درباره ما
درباره ما
تماس با ما
رشته های تحصیلی
ارتباط با ریاست دانشکده
هیأت امناء
رئیس هیأت امنا
اعضای هیأت امناء
ریاست
ریاست دانشکده
کارشناس حوزه ریاست
روابط عمومی
مدیر جذب و امور هیات علمی
حراست
مدیر طرح و برنامه
مدیر پشتیبانی
معاونت آموزشی و پژوهشی
معاونت آموزشی و پژوهشی
معاون آموزشی و پژوهشی
آموزش و تحصیلات تکمیلی
اداره آموزش و تحصیلات تکمیلی
مدیران گروه های آموزشی
اعضای هیأت علمی
آییننامههای آموزشی
کاربرگهای آموزشی
جداول دروس رشتهها
آموزش سامانه پروپوزال
شیوه نامه ی پایان نامه
اداره پژوهش و فناوری
اداره پژوهش و فناوری
تقویم پژوهشی
افتخارات پژوهشی
حمایت های پژوهشی
فراخوان های پژوهشی
کاربرگ های انتشارات
کمیسیون موارد خاص
آیین نامه های آموزشی
کاربرگ های آموزشی
راهنمای استفاده از سامانه سجاد
آموزش مجازی
تقویم آموزشی
معاونت فرهنگی و دانشجویی
معاونت فرهنگی و دانشجویی
اداره امور فرهنگی و دانشجویی
تقویم فرهنگی
افتخارات فرهنگی
کانون ها و انجمن های علمی دانشجویی
کانون دانش آموختگان
صندوق رفاه دانشجویی
مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره
مدیر مالی و اداری
مدیر مالی
کارشناس مالی
مدیر اداری
کارشناس اداری
پنجشنبه 1 آبان 1404
دانشکده غیر دولتی غیر انتفاعی رفاه
اخبار و اطلاعیهها
اخبار
سامانه فوریت های اداری فواد
| تاریخ ارسال: 1404/7/27 |
سامانه فوریت های اداری فواد ۱۲۸
فاصله کوتاه شنیدن تا پیگیری
سایر مطالب این بخش
|
نسخه قابل چاپ
|
ارسال به دوستان
|
مطالب مشابه
بوت کمپ تخصصی تسلط بر روش های پژوهشی علمی
تهدیدها و چالش های حضور اجتماعی دختران
هوش مصنوعی و تاثیر آن در روشهای یادگیری زبان
نشست تخصصی تحلیل فقهی - روانشناختی چالش های هویت جنسی
سخنرانی علمی بنیان های فکری در مشاوره
سخنرانی علمی نقش مشاوران و روانشناسان در بهبود مهارتهای ارتباطی و کیفیت زندگی
سخنرانی علمی آسیب شناسی سریال های شبکه نمایش خانگی از وضعیت موجود تا وضعیت مطلوب
نشست علمی آسیب شناسی پایان نامه های دانشکده رفاه
نشست تخصصی چالشها و فرصتهای تلفیق علوم اعصاب شناختی و ژنتیک در ارزیابی و توانبخشی
تحلیل سیاستهای حمایتی از بانوان در پرتو مداخلات بین رشتهای از منظر تقنینی با محوریت روابط زناشویی زوجین
دفعات مشاهده: 781 بار |
دفعات چاپ: 6 بار
| دفعات ارسال به دیگران: 0 بار |
0 نظر